تبلیغات
سه دو - مطالب اردیبهشت 1397

سه دو

یکشنبه 30 اردیبهشت 1397

خودرو های اجاره ای

نویسنده: مدیر بلاگ   

نظرات() 

جدیدترین الگوریتم گوگل در رتبه بندی سایت ها

  • جدیدترین الگوریتم گوگل در رتبه بندی سایت ها

    الگوریتم های موتور جستجوی گوگل برای کمک به کاربران برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن طراحی شده است. این الگوریتم به صورت دوره ای تغییر می کند و به همین دلیل، بازاریابان آنلاین، تحلیلگران سئو SEO و توسعه دهندگان محتوا، سخت گیر هستند تا الگوهای الگوریتم گوگل را ردیابی کنند. در ابتدا، گوگل به ندرت الگوریتم خود را به روز کرد، اما با توجه به ظهور بازار دیجیتال و دنیای تکنولوژیک، محتویات هرزنامه توسط صاحبان وب سایت ها در صفحات وب به منظور افزایش رتبه سایتشان، الگوریتم های گوگل برای رمزگشایی و شناسایی این سایتها بروزرسانی شد.

    چرا الگوریتم  گوگل بسیار مهم است؟

    اکثریت بروز رسانی ها در الگوریتم گوگل بسیار کوچک است با این حال، بارها، گوگل بروز رسانی الگوریتم عظیم خود را انجام داده که به طور قابل توجهی در رتبه بندی صفحات وب با تغییر رتبه آنها و اغلب مجازات سایت هایی که علیه سیاست های گوگل عمل می کنند قابل مشاهده است.  یک ضرورت قطعی برای یادگیری بروز رسانی الگوریتم گوگل و تغییرات آن وجود دارد. نوسانات رتبه بندی گوگل به شما کمک خواهد کرد که استراتژی های بهینه سازی وب سایت خود را اصلاح کنید.

    آخرین به روز رسانی الگوریتم گوگل: بروزرسانی گسترده در الگوریتم پایه

    به طور معمول، گوگل هرگز بروز رسانی ها را در الگوریتم اصلی و پایه خود اعلام نمی کند، چرا که الگوریتم اصلی را تقریبا روزانه تغییر می دهد. اما به تازگی گوگل تغییراتی در الگوریتم اصلی خود ایجاد کرده و آن را از طریق توئیتر اعلام کرده است. گوگل همچنین اشاره کرد که بروز رسانی کمک به صفحاتی بود که کمتر از آن پاداش داده شده بود، اما کاربرد بزرگی برای مخاطبان داشت و باعث شد که چنین سایت هایی برای ایجاد محتوای با کیفیت تلاش کنند.

    بروزرسانی الگوریتم مکابیس:

    بحث های زیادی در رسانه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک  در مورد از دست دادن ترافیک  برخی از وب سایت ها وجود دارد که به الگوریتم مکابیس مرتبط است. صدها وبسایت توسط این به روز رسانی تحت تاثیر قرار گرفته اند و علت آن وجود صفحات متعدد با کلمات کلیدی پر تکرار در این سایتها بوده  است.

    الگوریتم های پیشین گوگل:

    چند روز پیش ، هسته الگوریتم گوگل در رتبه بندی سایتها به روز شد. دقت در الگوریتم گوگل و تغییرات آن ، مشخص می کند که شما برای به دست آوردن رتبه های بالاتر مجبور به انجام چه کارهایی هستید؟ الگوریتم پاندای گوگل در حال حاضر بخشی از هسته مرکزی الگوریتم رتبه بندی گوگل محسوب می گردد. الگوریتم پاندا به اندازه گیری کیفیت یک وب سایت می پردازد و فیلتری است که مانع می شود تا سایت های با کیفیت پایین در رتبه بندی بالا از نتایج موتورهای جستجو قرار گیرند.

    بنابر اطلاعاتی که مسئولین گوگل در اختیار گذاشته اند ، این تغییرات به عنوان بخشی از الگوریتم اصلی گوگل، به سرعت قابل مشاهده نخواهد بود و بروزرسانی رتبه بندی سایتها اندکی زمان می برد. اگر چه از جزئیات الگوریتم پاندای گوگل که به محتوای وب سایتها مربوط می شود، اطلاع دقیقی نیست اما صاحبان وب سایتها باید نکات اندک اعلام شده را در نظر گیرند.

    اگر وب سایت شما دارای صفحاتی با محتوای ناچیز و کم می باشد بهتر است تا از سایت برداشته شوند! از جمله نمونه صفحاتی که دارای محتوای ناچیزی هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:
    صفحات با محتوای تولید شده به صورت خودکار
    صفحاتی که خود وابسته به صفحات با محتوای ناچیزند
    صفحاتی که محتوای خود را از منابع دیگر می گیرند
    با اینحال جای نگرانی نیست. اگر وب سایت شما دارای صفحات زیاد با کیفیت بالاست وجود تعداد کم صفحات با مشخصات ذکر شده در بالا در رتبه بندی سایت شما تاثیری نخواهد گذاشت. با این حال بهتر است تا اقدام به حذف این صفحات نمایید.

    https://fa2.ir/88/the-latest-google-algorithm-to-rank-sites/


نظرات() 

دوشنبه 17 اردیبهشت 1397

در نمایشگاه کتاب «حلقه داستان» منتشر شد

نویسنده: مدیر بلاگ   

«حلقه داستان» منتشر شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • «حلقه داستان» منتشر شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه؛ جلدهای اول و دوم مجموعه «حلقه داستان» که حاصل برگزاری جلسات «حلقه تألیف داستان کوتاه» در این مؤسسه است به تازگی منتشر و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود.

     بنابراین گزارش در نیمه نخست سال ۹۶ با هدف احیای نوع ادبی داستان کوتاه برای نوجوانان و تشویق نویسندگان به خلق داستان‌های کوتاه مجموعه جلساتی با عنوان «حلقه تإلیف داستان کوتاه» شکل گرفت و تاکنون بیش از ۸۰ نویسنده در آن شرکت داشته‌اند. در هر یک از جلسات «حلقه تألیف داستان کوتاه» داستان‌هایی خلق شده توسط نویسندگان مختلف خوانده شده و توسط دیگر اعضا نقد می­شود. در پایان هر دوره نیز بهترین آثار ارائه شده برای انتشار در مجموعه کتابهای «حلقه داستان» منتشر می­شوند.

    در جلدهای اول و دوم حلقه داستان نویسندگانی چون احمد اکبرپور، مهسا لزگی، ارغوان غلامی، محمدرضا یوسفی، مهسا ملک مرزبان، عباس عبدی، بدری مشهدی، عبدالمجید نجفی، و ... آثار خود را به خوانندگان ارائه کردهذ ­اند.  

نظرات() 

توضیحات وزیر ارتباطات درباره خبر «فیلتر شدن تلگرام» - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • توضیحات وزیر ارتباطات درباره خبر «فیلتر شدن تلگرام» - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

    به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: امروز عصر خبری با تیتر «بله، تلگرام فیلتر می‌شود» در برخی رسانه ها با نقل قول از بنده منتشر شد.

    وی توضیح داد: متن خبر این بود که «بله، مباحثی در فضای سیاستگذاری مطرح است، اما هنوز تصمیمی گرفته و ابلاغ نشده است.»

    وزیر ارتباطات افزود: ضمن تشکر از اصحاب رسانه، تیتر مذکور صحیح نیست و نیازمند اصلاح است.

    به گزارش مهر، آذری جهرمی در گفتگو با یکی از روزنامه ها در پاسخ به ابهامات مربوط به فیلترینگ تلگرام اینطور توضیح داده است: «ترجیح بر آن است که هر کسی در حدود مسئولیت‌های خود سخن بگوید، یک قانونی در رابطه با فیلترینگ وجود دارد که توسط مجلس به تصویب رسیده است. نهاد مسئول در این عرصه که می‌توانند قانون گذاری کند و تصمیم بگیرد، یا کارگروه تعیین مصادیق است یا قاضی بر اساس شکایت‌هایی که در پرونده‌ها موجود است. علی ایحال گفته شده که دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق درباره این مسائل اظهار نظر کند.

    بنابراین زمانی شما در رابطه با زمان فیلترینگ سوال می‌کنید نه جلسه کارگروه تعیین مصادیق تشکیل شده که تصمیمی گرفته شده باشد و نه من اطلاعی دارم که پرونده قضایی شکل گرفته باشد و نه این که ما موثر در این فضا هستیم. وزارت ارتباطات در این موضوع کارگزار است و سیاستگذار این مسئله نیست.

    زمانی بحث سیاستگذاری کلان در فضای کشور این است که تلگرام انحصار زیرساخت پیام رسانی ما را دارد و مخاطره آمیز است. این مخاطره باید رفع شود. عده‌ای نگاهشان بر این است که جمع کردن این مخاطره باید با فیلتر انجام شود و عده‌ای هم معتقدند که با اتخاذ رویکردهای دیگری باید مخاطرات مرتفع شود.

    این مباحث از مدت‌ها قبل طرح شده است. صحبت‌ها بازمی‌گردد به گروه‌های مختلفی که در این باره اظهار نظر می‌کنند. اما تاکنون به ما دستور و اقدامی ابلاغ نشده و تصمیمی گرفته نشده که ما در آن دخیل باشیم و ما تصمیمی برای فیلترینگ نداشته باشیم.

    اما این که آیا تلگرام فیلتر می‌شود یا خیر؟ جواب این است که بله بالاخره وقتی گروه‌های سیاسی و افراد صاحب نظر در کشور اظهار نظر می‌کنند یعنی این که در مراجع سیاستگذار و تصمیم گیر کشور این مباحث مطرح است.یعنی نمود مطالب جلسات در مظان افکار عمومی قرار می‌گیرد. این مسائل وجود دارد. اما خب باید طی یک جمع بندی باید به یک روال قانونی تبدیل شود.»

نظرات() 

به من تدوینگر روشنفکر می گفتند/ سینما به امضای گروهی نیاز دارد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • به من تدوینگر روشنفکر می گفتند/ سینما به امضای گروهی نیاز دارد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، نشست خبری روبرتو پرپینیانی با حضور بابک کریمی بازیگر تئاتر و سینما به عنوان مترجم و جمعی از علاقه مندان در محل «گذر اجتماعات» سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار شد.

    پرپینیانی در پاسخ به این پرسش که چطور به مقوله تدوین نگاه می کند، گفت: نمی توانم همه آنچه را اتفاق افتاده است به شکل خلاصه برای تان بگویم به این دلیل که نگاه کلی من به مقوله تدوین از تجربیاتی که در طول زندگی داشته ام برمی گردد و این روند آنقدر پیچیده است که خلاصه کردنش کمی دشوار است اما می توانم برای شما بگویم که سینما چطور مرا جذب خودش کرد. من می خواستم نقاش شوم اما اتفاقاتی مسیر زندگیم متحول شد. به من پیشنهاد شد که به عنوان کارآموز با اورسن ولز بزرگ همکاری کنم و این همکاری یک سال طول کشید.

    تدوینگر فیلم «پدر سالار» درباره همکاری با اورسن ولز گفت: اولین همکاری ما در مستندی درباره خاطرات ولز از سفرش به اسپانیا به سفارش تلویزیون اسپانیا بود و بعد ما در پاریس فیلم «محاکمه» را با هم کار کردیم. من بدون هیچ آشنایی خاصی با سینما دستیار ولز شده بودم اما بعد از این یک سال کاملا مجذوب سینما شدم.

    وی ادامه داد: بعد از مدتی به رم بازگشتم و تلاش کردم به عنوان دستیار شغلی پیدا کنم اما کسی مرا قبول نمی کرد و همه می گفتند تو فقط با اورسن ولز کار کردی. در نهایت این همکاری توجه جوان سینماگر دیگری را جلب کرد؛ برناردو برتولوچی. او تصور می کرد همکاری ام با ولز مرا برای همکاری های دیگر در سینما تربیت کرده است. برتولوچی در آن دوره می خواست دومین فیلمش که اولین فیلمش به عنوان مولف بود، بسازد. ما هم سلیقه بودیم و در حالی که من برای ولز تنها یک دستیار بودم، برتولوچی از من می خواست که برایش یک همکار خلاق باشم.

    پرپینیانی با اشاره به این که به خاطر خواسته های برتولوچی مجبور شده است تا تلاش بیشتری برای شناخت و یادگیری سینما انجام دهد، گفت: همکاری در فیلم «پیش از انقلاب» مرا وارد مسیری کرد که دیگر نمی توانستم از آن بازگردم. بعد از این فیلم بود که با کارگردان های جوان ایتالیایی بسیاری آشنا شدم که همه آنها تلاش داشتند، بیان اصیل خودشان را در ایتالیا داشته باشند.

    وی درباره شروع همکاری اش با برادران تاویانی بیان کرد: در سال ۱۹۶۸ با برادران تاویانی آشنا شدم، دقیقا ۵۰ سال پیش و از آن موقع تا به امروز به صورت مداوم با هم کار کردیم تا همین چند روز پیش که یکی از آنها درگذشت و این اتفاق بسیار برایم تاسف برانگیز است.

    پرپینیانی تاکید کرد: آنها هم می خواستند نگاه و بیان اصیل خودشان را داشته باشند یعنی سینما را رسانه ای مردمی اما به شدت روشنفکرانه می دانستند. با وجود این که آن نوع سینما در آن دوره سینمایی نبود که  از نظر اقتصادی بازگشت مالی داشته باشد اما در ایتالیا سالی ۳۵۰ فیلم ساخته می شد و بسیاری از آن می ترسیدند به من هم لقب «تدوینگر روشنفکر» داده بودند.

    وی درباره نگرش سینماگران ایتالیا به خودش گفت: آنها می گفتند پرپینیانی فیلم هایی را تدوین می کند که در گیشه فروش ندارند اما من و برتولوچی همچنان به همکاری با هم ادامه می دادیم تا زمانی که به فیلم «دنباله رو» رسید و به من گفتند شما زیادی با هم دوست هستید، برتولوچی به کسی نیاز دارد که او را تصیح کند. آنجا بود که ما از هم جدا شدیم.

    پرپینیانی ادامه داد: بعد یک تهیه کننده ایتالیایی به من پیشنهاد داد که فیلمی تجاری را تدوین کنم. این فیلم کاملا با ایدئولوژی ام مغایر بود اما از نظر حرفه ای آن را دقیق انجام دادم و آن فیلم در گیشه بسیار پرفروش شد. آن موقع بود که تهیه کننده ها گفتند حالا می توانیم به تو اطمینان کنیم و بعد فیلم «پدرسالار» برادران تاویانی جایزه کن را گرفت و این اتفاق بسیار لذت بخش بود.

    وی در پایان تاکید کرد: از آن زمان بود که مجبور شدم به سینمای کلاسیک تر روی بیاورم. البته در همان شرایط هم شخصیت های قوی می توانستند مولف باشند و من یاد گرفته بودم که یک تدوینگر شیک باشم. این خلاصه مسیری بود که برایتان تعریف کردم. من مسیری لذت بخش داشتم و فیلم هایی به من پیشنهاد شد که آنها را بسیار دوست داشتم و همین موضوع باعث شد تا از این که نقاشی را کنار گذاشتم ناراحت نشوم. چرا که وقتی نقاشی می کنید فقط خودتان آن را امضا می کنید اما در سینما یک گروه با هم فیلم را امضا می کنند.

    آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

    سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

نظرات() 
  • آخرین پستها

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :